Good morning,
i’m new with Aurelia Framework. I’m trying to insert a custom theme css for my project and i chose for “AdminLTE” theme ( https://adminlte.io/themes/AdminLTE/index.html ) because i think it’s quite complete for me.
The problem is that when i run the site some javascript doesn’t work, for example the datepicker doesn’t work.
Index.html:
- Aurelia<link rel="stylesheet" href="/dist/adminlte/bower_components/bootstrap/dist/css/bootstrap.min.css" />
<link rel="stylesheet" href="/dist/adminlte/bower_components/font-awesome/css/font-awesome.min.css" />
<link rel="stylesheet" href="/dist/adminlte/bower_components/Ionicons/css/ionicons.min.css">
<link rel="stylesheet" href="/dist/adminlte/bower_components/bootstrap-daterangepicker/daterangepicker.css" />
<link rel="stylesheet" href="/dist/adminlte/bower_components/bootstrap-datepicker/dist/css/bootstrap-datepicker.min.css" />
<link rel="stylesheet" href="/dist/adminlte/bower_components/morris.js/morris.css" />
<link rel="stylesheet" href="/dist/adminlte/css/AdminLTE.css" />
<link rel="stylesheet" href="/dist/adminlte/css/skins/_all-skins.min.css">
<link rel="stylesheet"
href="https://fonts.googleapis.com/css?family=Source+Sans+Pro:300,400,600,700,300italic,400italic,600italic">
<link rel="stylesheet" href="/dist/vendor.css?v=b_M7vdGvPSJOo55_XCEeI_fYCVztjxk08tEeZj5UyoU" />
<div aurelia-app="boot">Loading...</div>
<script type="text/javascript" src="/dist/vendor.js?v=8kh55HdjmafGVyQfWaHURccoz4Vi-HAb9obSOc7CDCk"></script>
<script type="text/javascript" src="/dist/app.js?v=woz_9TCSywaoWqXnYujNaqDZF5o3lbZelqMrul38gyw"></script>
<!-- jQuery 3 -->
<script src="/dist/adminlte/bower_components/jquery/dist/jquery.min.js"></script>
<!-- Bootstrap 3.3.7 -->
<script src="/dist/adminlte/bower_components/bootstrap/dist/js/bootstrap.min.js"></script>
<!-- Select2 -->
<script src="/dist/adminlte/bower_components/select2/dist/js/select2.full.min.js"></script>
<!-- InputMask -->
<script src="/dist/adminlte/plugins/input-mask/jquery.inputmask.js"></script>
<script src="/dist/adminlte/plugins/input-mask/jquery.inputmask.date.extensions.js"></script>
<script src="/dist/adminlte/plugins/input-mask/jquery.inputmask.extensions.js"></script>
<!-- date-range-picker -->
<script src="/dist/adminlte/bower_components/moment/min/moment.min.js"></script>
<script src="/dist/adminlte/bower_components/bootstrap-daterangepicker/daterangepicker.js"></script>
<!-- bootstrap datepicker -->
<script src="/dist/adminlte/bower_components/bootstrap-datepicker/dist/js/bootstrap-datepicker.min.js"></script>
<!-- bootstrap color picker -->
<script src="/dist/adminlte/bower_components/bootstrap-colorpicker/dist/js/bootstrap-colorpicker.min.js"></script>
<!-- bootstrap time picker -->
<script src="/dist/adminlte/plugins/timepicker/bootstrap-timepicker.min.js"></script>
<!-- SlimScroll -->
<script src="/dist/adminlte/bower_components/jquery-slimscroll/jquery.slimscroll.min.js"></script>
<!-- iCheck 1.0.1 -->
<script src="/dist/adminlte/plugins/iCheck/icheck.min.js"></script>
<!-- FastClick -->
<script src="/dist/adminlte/bower_components/fastclick/lib/fastclick.js"></script>
<!-- AdminLTE App -->
<script src="/dist/adminlte/dist/js/adminlte.min.js"></script>
<!-- AdminLTE for demo purposes -->
<script src="/dist/adminlte/dist/js/demo.js"></script>
<!-- Page script -->
<script>
$(function () {
//Initialize Select2 Elements
//Date picker
$('#datepicker').datepicker({
autoclose: true
})
//Timepicker
$('.timepicker').timepicker({
showInputs: false
})
})
</script>
and this a part of the html component of my home page.
Home.html:
i don’t understand why control doesn’t see the scripts or by the way it doesn’t execute this:
"
//Date picker
$(’#datepicker’).datepicker({
autoclose: true
})
"
EDIT:
Now i’m able to open the calendary but when i change page with routing than i return in my home page the control doesn’t work. The calender wouldn’t open… as if the scripts disappear